Kamerstuk 2004-2005 KST89387
Agenda 2004-2005 OVG1254
Handeling 2004-2005 HAN7865A15
Handeling 2004-2005 HAN7865A16
Kamerstuk 2004-2005 KST88272
Handeling 2004-2005 HAN7860A02
Kamerstuk 2004-2005 KST87881
De motie Baarda (kamerstuk 27603, nr 88k) vraagt om het evalueren van de doeltreffendheid en het effect in de praktijk van het LIB en het LVB.
Kamerstuk 2004-2005 KST87882Agenda 2004-2005 OVG1252
Agenda 2004-2005 OVG1250
Agenda 2004-2005 OVG1248
Agenda 2004-2005 OVG1246
Agenda 2004-2005 OVG1244
Agenda 2004-2005 OVG1242
Agenda 2004-2005 OVG1240
Kamerstuk 2004-2005 KST83131
Kamerstuk 2004-2005 KST81595
Kamerstuk 2004-2005 KST79670
De wijziging heeft betrekking op artikelen XI, vijfde lid, en XVI van de Wet van 27 juni 2002 tot wijziging van de Wet luchtvaart inzake de inrichting en het gebruik van de luchthaven Schiphol (Stb. 374), betreffende het statistisch-causaal model met betrekking tot de veiligheid van het luchthavenluchtverkeer. Inmiddels is gebleken dat genoemde artikelen XI, vijfde lid, en XVI wijziging behoeven wegens onuitvoerbaarheid.
Kamerstuk 2003-2004 KST79245Kamerstuk 2003-2004 KST79246
In deze brief gaat staatssecretaris Schultz van Haegen-Maas Geesteranus in op de procedure die zal worden gevolgd ten aanzien van de noodzakelijke wetswijziging met het oog op het groepsrisico Schiphol. Deze wijziging zal worden gekoppeld aan het wetsvoorstel tot wijziging van de Schipholwet in verband met de evaluatieverplichting.
Kamerstuk 2003-2004 KST73703Met de Schipholwet van 27 juni 2002 (Stb. 2002, 374) is in de Luchtvaartwet de verplichting opgenomen voor de luchthaven Schiphol een luchthavenindelingsbesluit en een luchthavenverkeersbesluit vast te stellen. Beide besluiten zijn inmiddels vastgesteld en in werking getreden. Op grond van de motie-Baarda, die door de Eerste Kamer is aanvaard, moeten de doeltreffendheid en het effect in de praktijk van deze besluiten worden geëvalueerd. Het onderhavige wetsvoorstel strekt ertoe een dergelijke bepaling ook in de wetgeving in formele zin op te nemen, zoals tijdens de Kamerbehandeling is afgesproken.
Kamerstuk 2003-2004 KST73585Kamerstuk 2003-2004 KST73586
Met de Schipholwet van 27 juni 2002 (Stb. 2002, 374) is in de Luchtvaartwet de verplichting opgenomen voor de luchthaven Schiphol een luchthavenindelingsbesluit en een luchthavenverkeersbesluit vast te stellen. Beide besluiten zijn inmiddels vastgesteld en in werking getreden. Op grond van de motie-Baarda, die door de Eerste Kamer is aanvaard, moeten de doeltreffendheid en het effect in de praktijk van deze besluiten worden geëvalueerd. Het onderhavige wetsvoorstel strekt ertoe een dergelijke bepaling ook in de wetgeving in formele zin op te nemen, zoals tijdens de Kamerbehandeling is afgesproken.
Kamerstuk 2003-2004 KST73583Kamerstuk 2003-2004 KST73584