Foundation in IT Service Management (ITIL© v2)


Cursus



AanbiederGetronics Consulting Educational Services
Kosten€ 930,00
Meer informatie over Getronics Consulting Educational Services


Bekijk meer informatie | Inschrijven
Omschrijving
De theorie wordt afgewisseld met individuele oefeningen en groepsopdrachten. Een casus, die als rode draad door de training loopt, maakt de theorie concreet. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op en discussie over de praktijk van IT-beheer.

In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Belang van kwaliteit in dienstverlening.
  • Bereik en doel van ITILĀ®.
  • ITILĀ® als referentiemodel.
  • De Service Support-processen: Incident Management, Problem Management, Change Management, Configuration Management en Release Management.
  • De Service Delivery-processen: Service Level Management, Capacity Management, Availability Management, Financial Management, IT Service Continuity Management en Security Management.
  • Examenvoorbereiding.


Bestemd voor
U heeft enige ervaring met beheer en exploitatie van informatie- en/of communicatiesystemen.

U beheert en exploiteert automatiseringsmiddelen als medewerker servicedesk, exploitatiemedewerker, systeem-, netwerk- of applicatiebeheerder, of u bent hier als leidinggevende verantwoordelijk voor. Of u fungeert als contactpersoon tussen de automatiserings- en de gebruikersorganisatie.

Programma
Twee dagen



Bekijk meer informatie | Inschrijven


Dit onderdeel wordt mede mogelijk gemaakt door Educa.nl - Ontwikkel jezelf.