Omschrijving
In deze training wordt de basis van het ABC-gedachtegoed geleerd en het ABC kaartspel gebruikt om op een speelse wijze de problemen te identificeren, die aangepakt moeten worden om ITIL®-processen werkend te krijgen. De cartoons op de kaarten brengen op humoristische wijze in beeld waar het vaak misgaat in de dienstverlening van IT-organisaties. Deze worst practices zijn verzameld vanuit honderden IT-organisaties. Aan de hand van de tekeningen op de speelkaarten gaat u aan de slag met vragen als:
- Welke waarde moeten we als IT-organisatie toevoegen aan de business?
- Wat zijn de consequenties van bepaalde gedragingen voor kwesties als klanttevredenheid, kosten, downtime van systemen e.d.
- Zijn de nieuwe ITILv3-cursussen en examens effectief genoeg om ons in staat te stellen de ABC-problemen, die we in de workshop geïdentificeerd hebben, aan te pakken?
Bestemd voor
U werkt in een IT-organisatie als leidinggevende of als medewerker en wilt werken aan de bewustwordening om IT Service Management-verbeterprogramma's te laten slagen.
Sprekers
Bekijk meer informatie
|
Inschrijven
Dit onderdeel wordt mede mogelijk gemaakt door