Agenda 2003-2004 OVG1115
Kamerstuk 2003-2004 KST72638
Agenda 2003-2004 OVG1091
Agenda 2003-2004 OVG1090
Agenda 2002-2003 OVG1083
De wijzigingen hebben onder meer te maken met de procedure van het aanwijzen, door het college, van een aanbieder als een partij die beschikt over een aanmerkelijke marktmacht op een door het college vastgestelde relevante markt.
Kamerstuk 2002-2003 KST68302Onderhavige brief bevat een bijlage waarin staatssecretaris Wijn (EZ) ingaat op drie moties van het lid Netelenbos. Alledrie de moties (kamerstukken 28203, nrs. 9, 10 en 11) worden door de staatssecretaris ontraden.
Kamerstuk 2002-2003 KST68301Agenda 2002-2003 OVG1064
Staatssecretaris Wijn (EZ) reageert in deze brief op het besluit van de vaste commissie voor Economische Zaken om het overleg over dit wetsvoorstel op te schorten tot de eerste week na het meireces. Hij stelt prijs op snelle behandeling en wijst op de risico's van uitstel van parlementaire behandeling.
Kamerstuk 2002-2003 KST67489Doorgifte van diensten moet zijn gegarandeerd.
Kamerstuk 2002-2003 KST65984Bij digitaal aanbieden zou er aanzienlijk meer ruimte op de kabel ontstaan.
Kamerstuk 2002-2003 KST65983Kamerstuk 2002-2003 KST65987
Agenda 2002-2003 OVG1036
Agenda 2002-2003 OVG1033
De wijziging treft een voorziening voor de situatie dat de nieuwe regelgeving ter uigvoering van de nieuwe Europese richtlijnen inzake elektronische communicatie op 25 juli 2003 nog niet in werking is getreden.
Kamerstuk 2002-2003 KST64945Agenda 2002-2003 OVG1031
Agenda 2002-2003 OVG1029
Agenda 2002-2003 OVG1027
Kamerstuk 2002-2003 KST63979
Kamerstuk 2002-2003 KST63980
De vaste commissie voor Verkeer en Waterstaat heeft vragen en opmerkingen over het wetsvoorstel.
Kamerstuk 2001-2002 KST61104Betreft een redactionele verbetering.
Kamerstuk 2001-2002 KST59768Achtergrond van onderhavig wetsvoorstel is de kabinetsnota 'Kabel en consument: marktwerking en digitalisering' van 20 april 2000 (kamerstuk 27088, nr. 1) en de discussie die hierover met de Kamer is gevoerd met betrekking tot de toegang tot omroepnetwerken ten behoeve van de afwikkeling van internetdiensten. Verder is de herziening van de Europese regelgeving voor elektronische communicatienetwerken en -diensten van belang, met name het gemeenschappelijk standpunt (EG) nr. 38/2001, de nieuwe kaderrichtlijn, en het gemeenschappelijk standpunt (EG) nr. 36/2001, de nieuwe toegangsrichtlijn, beide gepubliceerd in PbEG C 337. In onderhavige wet wordt artikel 8.7 van de Telecommunicatiewet over de geschillenbeslechting inzake de toegang tot omroepnetwerken ten behoeve van radio- en televisieprogramma's gewijzigd en verder uitgewerkt. Verder bevat de wet, overeenkomstig de hierboven genoemde Europese voorstellen voor nieuwe regelgeving, regels voor toegang tot openbare telecommunicatienetwerken ten behoeve van aanbieders van internet.
Kamerstuk 2001-2002 KST59047Kamerstuk 2001-2002 KST59048
Achtergrond van onderhavig wetsvoorstel is de kabinetsnota 'Kabel en consument: marktwerking en digitalisering' van 20 april 2000 (kamerstuk 27088, nr. 1) en de discussie die hierover met de Kamer is gevoerd met betrekking tot de toegang tot omroepnetwerken ten behoeve van de afwikkeling van internetdiensten. Verder is de herziening van de Europese regelgeving voor elektronische communicatienetwerken en -diensten van belang, met name het gemeenschappelijk standpunt (EG) nr. 38/2001, de nieuwe kaderrichtlijn, en het gemeenschappelijk standpunt (EG) nr. 36/2001, de nieuwe toegangsrichtlijn, beide gepubliceerd in PbEG C 337. In onderhavige wet wordt artikel 8.7 van de Telecommunicatiewet over de geschillenbeslechting inzake de toegang tot omroepnetwerken ten behoeve van radio- en televisieprogramma's gewijzigd en verder uitgewerkt. Verder bevat de wet, overeenkomstig de hierboven genoemde Europese voorstellen voor nieuwe regelgeving, regels voor toegang tot openbare telecommunicatienetwerken ten behoeve van aanbieders van internet.
Kamerstuk 2001-2002 KST59044